مقالات سرسیلندر

واشر سرسیلندر پژو

جهت سفارش انواع واشر سرسیلندر پژو با شماره های زیر در ارتباط باشید:

فروشگاه خانه سرسیلندر

مدیر فنی: 09229250052

واشر سرسیلندر پژو

خانه سرسیلندر شیراز ارائه دهنده انواع واشر سرسیلندر پژو می باشد.
خانه سرسیلندر شیراز بزرگترین فروشگاه سرسیلندر در جنوب کشور با تجربه ۲۰ ساله سعی بر ارائه بهترین محصولات از برندهای معتبر را دارد.
امید است تا با ارائه خدمات حرفه های این فروشگاه رضایت حداکثری مشتریان گرامی داشته باشد.

واشر سرسیلندر پژو

واشر سرسیلندر 206 تیپ5

واشر سرسیلندر اوریجینال مدل EOCWTU534 مناسب برای پژو 206تیپ5

واشر سرسیلندر ال 90 استاندارد رنو

مشخصات فنی محصول : مناسب برای خودرو ال 90 جهت سفارش انواع واشر سرسیلندر ال 90 با شماره های زیر در ارتباط باشید: مدیر فنی: 09229250052

واشر سرسیلندر ال 90 استاندارد مگ

مشخصات فنی محصول : مناسب برای خودرو ال 90 جهت سفارش انواع واشر سرسیلندر ال 90 با شماره های زیر در ارتباط باشید: مدیر فنی: 09229250052

واشر سرسیلندر پراید 1/5 میل دلتا

مشخصات فنی محصول : مناسب برای خودرو پراید جهت سفارش انواع واشر سرسیلندر پراید با شماره های زیر در ارتباط باشید: مدیر فنی: 09229250052

واشر سرسیلندر پراید 2 میل دلتا

120,000 تومان
مشخصات فنی محصول : مناسب برای خودرو پراید جهت سفارش انواع واشر سرسیلندر پراید با شماره های زیر در ارتباط باشید: مدیر فنی: 09229250052

واشر سرسیلندر پراید مگ

مشخصات فنی محصول : مناسب برای خودرو پراید جهت سفارش انواع واشر سرسیلندر پراید با شماره های زیر در ارتباط باشید: مدیر فنی: 09229250052

واشر سرسیلندر پراید یورو 4 تاپکو/تات

مشخصات فنی محصول : مناسب برای خودرو پراید یورو 4 جهت سفارش انواع واشر سرسیلندر پراید یورو 4 با شماره های زیر در ارتباط باشید: مدیر فنی: 09229250052

واشر سرسیلندر پژو  در صورت خرابی می تواند مشکلات متداولی را برای خودروهای پژو به وجود بیاورد و بسیاری از افراد به دنبال روش‌ها و راه‌هایی برای برطرف کردن این مشکل هستند. بهترین راهکاری که می‌توانید برای برطرف کردن این مشکل در نظر بگیرید این است که اقدام به خرید واشر سرسیلندر پژو با کیفیت کنید و سعی کنید تا محصولی را خریداری کنید که بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشد. ما در ادامه اطلاعات مهمی را در مورد واشر سرسیلندر در اختیارتان قرار می‌دهیم و به این نکته اشاره می‌کنیم که چگونه و از چه طریقی می‌توانید محصولی اصل و باکیفیت را تهیه کنید.

واشر سرسیلندر مهم‌ترین رابط بین سرسیلندر و بدنه موتور است. نقص در این قطعه مهر و موم می‌تواند عواقب جدی از جمله آسیب به موتور را به همراه داشته باشد، البته اگر اولین علائم نقص فنی نادیده گرفته شود.

عملکرد واشر سر سیلندر

واشر سر سیلندر بین بلوک موتور و سرسیلندر قرار می‌گیرد و همچنان به مایع خنک کننده و روغن موتور اجازه می‌دهد تا به خوبی بین بلوک موتور و سرسیلندر گردش کنند. علاوه بر این، دارای تعدادی دهانه است که برخی از آن‌ها برای محفظه‌های احتراق قرار دارد. با این حال، واشر سر سیلندر باید کاملاً در اطراف دهانه‌ها ضد گاز باشد. در عین حال، در محل نصب خود در معرض شرایط کاری بسیار نامطلوب قرار می‌گیرد، چون باید در طول سال‌ها و ده‌ها هزار کیلومتر در برابر مایع خنک کننده سرد و گرم، روغن موتور و فشارهای بالا مقاومت کند. در بیشتر موارد، تغییر منظم واشر سر سیلندر برنامه ریزی نشده است، چون تنظیم فاصله تعویض از ابتدا نیز تقریبا غیرممکن است. در نهایت دوام آب بندی؛ به طراحی موتور مربوطه و شرایط عملکرد آن بستگی دارد. با توجه به هزینه‌های بالا، تغییر پیشگیرانه در مورد واشر سرسیلندر پژو فقط در موارد بسیار نادر انجام می‌شود. این علائم معمولی یک نقص است که دلیلی برای تعویض واشر سر سیلندر را ارائه می‌دهد.

رایج ترین نشانه‌های آسیب دیدن واشر سر سیلندر

از آنجایی که واشر سرسیلندر کانال‌های مختلفی را که از طریق آن؛ آب خنک کننده و روغن موتور جریان می‌یابد، را مهر و موم می‌کند، هنگام معیوب بودن واشر علائم متفاوتی رخ می‌دهد. با این حال، یک نقص لزوماً نباید از بیرون قابل مشاهده باشد. اگر مهر و موم فقط روی تارهای میانی محفظه‌های احتراق یا کانال‌های مجزا معیوب شده باشد، مواد عملیاتی مانند مایع خنک‌کننده یا روغن موتور لزوماً از موتور نشت نمی‌کنند. با این حال، روغن و آب می‌توانند مخلوط شوند. از دست دادن روغن و آب خنک کننده نیز ممکن است؛ رخ دهد. اولین علائم اغلب از دست دادن مداوم مایع خنک کننده و یا روغن موتور است. افزایش سریع دمای موتور و دود سفید خروجی از اگزوز نیز از شایع ترین علائم هستند. ضخیم شدن مایع خنک کننده نشانه واضحی از معیوب بودن واشر سر سیلندر است. اگر آب خنک کننده مایل به قهوه‌ای یا روغن موتور گل آلود باشد، اطمینان زیادی وجود دارد که واشر سرسیلندر معیوب است و نیاز فوری به اقدام وجود دارد. عدم شناخت اولین علائم می‌تواند عواقب ناخوشایندی داشته باشد.

چگونه می‌توانم قطعه معیوب را تعویض کنم؟

متأسفانه واشر سر سیلندر در مکان نسبتاً نامطلوبی قرار دارد که جایگزینی را بسیار پیچیده می‌کند. سر سیلندر باید کاملاً جدا شود تا دسترسی به واشر داشته باشید. در وسایل نقلیه مدرن، میزان کار با تعداد واحدهای نصب شده در محفظه موتور دشوارتر می‌شود و بنابراین بسیار زمان بر خواهد بود. غیر معمول نیست که به ابزار خاصی نیاز باشد، به عنوان مثال برای انجام تنظیمات لازم در تسمه دندانه دار یا تسمه تایم در هنگام نصب مجدد سرسیلندر به این ابزارها نیاز دارید. همچنین برای اینکه بتوانید چنین تعمیرات حساسی را با موفقیت انجام دهید، به تجربه زیادی نیاز است که حتما باید از افراد خبره‌ای در این زمینه کمک بگیرید. انتخاب واشر سرسیلندر مناسب برای موتور خاص نیز بسیار مهم است، چون باید از استحکام خاصی برخوردار باشد تا دقیقاً همان فاصله بین بلوک موتور و سرسیلندر و در نتیجه نسبت تراکم صحیحی که قبل از تغییر دادن وجود داشته را پر کند. ناخالصی‌های روی سطوح آب بندی باید به طور کامل بدون آسیب رساندن به سطوح دقیقاً صاف و پاک شوند.

واشر سرسیلندر پژوقیمت واشر سرسیلندر پژو

اگر به دنبال اطلاع از جدیدترین قیمت‌ واشر سرسیلندر پژو هستید توصیه ما این است که حتماً با بخش پشتیبانی مجموعه ما در ارتباط باشید تا به روز ترین قیمت‌ها در اختیارتان قرار گیرد. همان‌گونه که می‌دانید این بازار نوسانات بسیار زیادی را تجربه می‌کند و به طور دقیق نمی توان رقم ثابتی را برای آن در نظر گرفت. با توجه به تمامی این توضیحات شما می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا جدیدترین قیمت‌ها را در اختیارتان قرار دهند. در کنار این مسئله ما همواره سعی می‌کنیم تا محصولاتی را در اختیار کاربران خود قرار دهیم که با قیمت‌های مناسبی عرضه شده اند و به کاربر کمک می‌کند تا هزینه تعمیرات خودرو خود را با کمترین هزینه ممکن انجام دهند. در واقع زمانی که مشکلی برای خودرو به وجود می‌آید و نیاز به تعمیر دارد، معمولاً چالشی که برای همه به وجود می‌آید این است که به این موضوع فکر می‌کنند که چگونه هزینه‌ها را کمتر کنند. ما قصد داریم تا با ارائه محصولات با کیفیت و البته با قیمت مقرون به صرفه و مناسب به تمامی افراد کمک کنیم تا همواره بتوانند هزینه تعمیرات خودرو خود را کمتر کنند.

نحوه خرید واشر سرسیلندر پژو

شما می‌توانید از طریق بخشی که برای این کار در نظر گرفته شده اقدام به خرید این قطعه کنید یا اینکه با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید. با استفاده از این کار شما می‌توانید از تجربیات این افراد استفاده کنید و از مشاوره رایگان آن‌ها بهره ببرید. ما سعی می‌کنیم تا همیشه مشاوره‌ای را در اختیار کاربران خود قرار دهیم که آن‌ها بتوانند بهترین تصمیم گیری را برای خرید قطعات مورد نیاز خودروی خود داشته باشند. همچنین ما با هدف کمک به صاحبان خودرو و مصرف کنندگان نهایی تمامی محصولات را به صورت ارسال رایگان برای آن‌ها ارسال می‌کنیم که این کمک می‌کند تا فرد هزینه کمتری را پرداخت کند و تنها هزینه اصلی قطعه را پرداخت کند. در کنار آن پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای را در نظر گرفتیم که فرد می‌تواند هر زمانی که با مشکل و یا سوال مواجه شد با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشد و آن را برطرف کند.

جمع بندی

ما در تیم خانه سرسیلندر سعی می‌کنیم تا همواره محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهیم و به همین دلیل مزایای بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهیم. ما در بالا سعی کردیم تا اطلاعات تخصصی و بسیار خوبی را در مورد واشر سرسیلندر پژو در اختیارتان قرار دهیم که می‌تواند اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین راهکارهایی را برای نحوه خرید و اطلاع از قیمت‌ها بیان کردیم که می‌توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان فروش ما؛ هم از قیمت‌های به روز اطلاع داشته باشید و هم اینکه اقدام به ثبت سفارش کنید. تمامی محصولاتی که توسط مجموعه ما ارائه می‌شوند دارای تضمین کیفیت کالا هستند و شما می‌توانید با خیالی آسوده از تمامی محصولات ما استفاده کنید. ما سعی کردیم تا با هدف کمک به تمامی کاربران هزینه‌ها را برای آن‌ها کمتر کنیم و از بروز هزینه‌های اضافه جلوگیری کنیم. این کار با استفاده از ارائه محصولات با کیفیت صورت گرفته و در کنار آن امکان ارسال رایگان نیز کمک می‌کند تا هزینه نهایی برای مشتری کمتر تمام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *