مقالات سرسیلندر

قیمت واشر سرسیلندر

قیمت واشر سرسیلندر - خانه سرسیلندر

جهت اطلاع از  قیمت واشر سرسیلندر با شماره های زیر در ارتباط باشید:

فروشگاه خانه سرسیلندر

مدیر فنی: 09229250052

خانه سرسیلندر شیراز ارائه دهنده انواع واشر سرسیلندر می باشد. جهت اطلاع از قیمت واشر سرسیلندر با ما تماس بگیرید.
خانه سرسیلندر شیراز بزرگترین فروشگاه سرسیلندر در جنوب کشور با تجربه ۲۰ ساله سعی بر ارائه بهترین محصولات از برندهای معتبر را دارد.
امید است تا با ارائه خدمات حرفه های این فروشگاه رضایت حداکثری مشتریان گرامی داشته باشد.

قیمت واشر سرسیلندر

پوسته سرسیلندر پراید انژکتوری – دلتا

تماس بگیرید
مشخصات فنی محصول : سرسیلندر کامل شامل میل سوپاپ و لاستیک سوپاپ بهینه مناسب برای خودرو پراید ضمانت 6 ماهه معتبر

پوسته سرسیلندر پراید انژکتوری – عظام

تماس بگیرید
مشخصات فنی محصول : سرسیلندر کامل شامل میل سوپاپ و لاستیک سوپاپ بهینه مناسب برای خودرو پراید ضمانت 6 ماهه معتبر

پوسته سرسیلندر پراید کاربراتوری – ایزل

تماس بگیرید
مشخصات فنی محصول : سرسیلندر کامل شامل میل سوپاپ و لاستیک سوپاپ بهینه مناسب برای خودرو پراید ضمانت 6 ماهه معتبر

پوسته سرسیلندر پراید کاربراتوری/انژکتوری – FGP

تماس بگیرید
مشخصات فنی محصول : سرسیلندر کامل شامل میل سوپاپ و لاستیک سوپاپ بهینه مناسب برای خودرو پراید ضمانت 6 ماهه معتبر

پوسته سرسیلندر پراید یورو4

مشخصات فنی محصول :
مناسب خودرو پراید (انژکتوری) برند دلتا
6 ماه ضمانت معتبر شرکتی

پوسته سرسیلندر نیسان انژکتوری

مشخصات فنی محصول : سرسیلندر کامل شامل میل سوپاپ و لاستیک سوپاپ بهینه مناسب برای خودرو نیسان ضمانت 6 ماهه معتبر

پوسته سرسیلندر نیسان کاربراتوری

مشخصات فنی محصول : سرسیلندر کامل شامل میل سوپاپ و لاستیک سوپاپ بهینه مناسب برای خودرو نیسان ضمانت 6 ماهه معتبر

پوسته سرسیلندر206-تیپ2-ایساکو

مشخصات فنی محصول : سرسیلندر مناسب برای خودرو 206 ضمانت 6 ماهه معتبر

پوسته سرسیلندر206-تیپ2-دلتا

تماس بگیرید
مشخصات فنی محصول : سرسیلندر مناسب برای خودرو 206 ضمانت 6 ماهه معتبر

پوسته سرسیلندر206-تیپ2-عظام

تماس بگیرید
مشخصات فنی محصول : سرسیلندر مناسب برای خودرو 206 ضمانت 6 ماهه معتبر

اگر به دنبال اطلاع از قیمت واشر سرسیلندر هستید، در اینجا می‌خواهیم ابتدا به بررسی این موضوع بپردازیم و سپس اطلاعات جامعی را در مورد واشر سرسیلندر در اختیارتان قرار دهیم. در قدم اول شما نیاز است تا با بخش پشتیبانی سایت ما در ارتباط باشید تا بتوانید از جدیدترین قیمت‌ها اطلاع پیدا کنید، ما در تیم خانه سرسیلندر سعی می‌کنیم تا همیشه قیمت‌های منصفانه و به صرفه‌ای را برای کاربران خود در نظر بگیریم که آن‌ها از طریق این قیمت‌ها بتوانند هزینه نهایی تعمیر خودروی خود را کاهش دهند.

پس اگر موتور خودروی شما با مشکل مواجه شده است و نیاز به واشر سرسیلندر دارید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم و با هزینه مناسب واشر سرسیلندر انواع خودرو مثل واشر سرسیلندر پژو ، واشر سرسیلندر پراید و……. را در اختیار شما قرار دهیم. مزایای دیگری نیز در هنگام خرید از خانه سرسیلندر دریافت می‌کنید که در ادامه به بررسی آن‌ها نیز می‌پردازیم.

واشر سرسیلندر تنها چند میلی متر ارتفاع دارد، اما یکی از مهم‌ترین قطعات موتور خودرو است که از تماس روغن و آب خنک کننده موتور و گازهای خروجی با یکدیگر در سیلندر جلوگیری می‌کند و رانندگان می‌توانند علائم نقص را خود پیدا کنند.

کارکرد واشر سر سیلندر

اگر واشر سرسیلندر نشتی دارد، مهم است که در اسرع وقت تعویض شود چون در بدترین حالت، ممکن است به اجزای موتور آسیب وارد شود. تقاضا برای واشرهای سرسیلندر در سال‌های اخیر عمدتاً به دلیل موتورهای مدرن افزایش یافته است. سازندگان قطعات خودرو و توسعه دهندگان موتور تلاش زیادی برای توسعه راه حل‌هایی انجام داده اند که تضمین می‌کند، واشر سر سیلندر حتی در شرایط بحرانی کار می‌کند. در بیشتر موارد، علیرغم فشارها، دماها و مایعات تهاجمی که با آن‌ها در تماس هستند، اکنون تا مدت زیادی در خودرو دوام می‌آورند.

با این وجود، واشر سرسیلندر البته تحت تأثیر آب داغ و روغن است که نباید با هم مخلوط شوند و در نتیجه باعث می‌شود، فرسوده شوند. علائم متعددی از نشتی واشر سرسیلندر وجود دارد، مانند روغن در آب که باعث ایجاد لکه روی درپوش روغن می‌شود، آب در اگزوز، کمبود مایع خنک کننده و احتمال نشت آب یا روغن در محفظه موتور.

این‌گونه می‌توانید واشر سر سیلندر نشتی را تشخیص دهید:

از آنجایی که واشر سرسیلندر معیوب می‌تواند به سرعت به موتور یا قطعات موتور آسیب برساند، بسیار مهم است که اولین علائم نشتی واشر را بشناسید و در سریع‌ترین زمان ممکن عمل کنید. به همین دلیل ما رایج ترین علائم را در اینجا فهرست کردیم:

از دست دادن آب خنک‌کننده: اگر به تدریج آب خنک‌کننده بیشتری از دست می‌دهید و مجبور به پر کردن مکرر آن هستید، این اولین علامت نشتی واشر سرسیلندر است. به خصوص زمانی که متوجه می‌شوید که آب خنک کننده از طریق سایر قسمت‌های سیستم آب خنک کننده مانند مخزن یا شیلنگ‌ها از دست می‌رود. این به شما امکان می‌دهد، که مشکل را به راحتی شناسایی کنید.

روغن در آب خنک کننده: روغن می‌تواند باعث گرفتگی مدار خنک کننده شود، به همین دلیل باید مطمئن شوید که روغن در آب خنک کننده وجود ندارد. شما می‌توانید این علامت را در درجه اول با رنگ قهوه‌ای آب خنک کننده تشخیص دهید.

فشار در سیستم خنک کننده: اگر گازهای خروجی اگزوز وارد سیستم خنک کننده شوند، فشار در آنجا نیز افزایش می‌یابد، به این معنی که موتور دیگر نمی تواند به درستی خنک شود و به سرعت بیش از حد گرم می‌شود. شما می‌توانید این را در درجه اول از تشکیل حباب در مخزن آب خنک کننده در حین کارکرد موتور مشاهده کنید. همچنین ممکن است متوجه شوید که شیلنگ‌های رادیاتور بسیار سفت شده یا هوای زیادی از درپوش رادیاتور خارج می‌شود.

آب خنک کننده در روغن موتور: زمانی که آب خنک کننده وارد مدار روغن می‌شود، روانکاری روغن موتور به شدت آسیب می‌بیند. این در درجه اول از طریق میل لنگ در مدار روغن اتفاق می‌افتد، که باعث می‌شود یک لجن زرد مانند کف شیر روی گردنه پرکننده روغن تشکیل شود. از آنجایی که قطعات موتور دیگر به درستی روغن کاری نمی شوند، اصطکاک بیشتری در قطعات متحرک موتور ایجاد می‌شود و سریع‌تر فرسوده می‌شوند. بنابراین پس از تعویض واشر سرسیلندر باید تعویض روغن نیز انجام شود.

قیمت واشر سرسیلندر

با واشر سرسیلندر معیوب چه کنیم؟

اگر متوجه هر یک از علائم ذکر شده در بالا شدید، باید این موضوع را جدی بگیرید و مطابق با آن عمل کنید. تنها در صورتی می‌توان از آسیب‌های بعدی و هزینه‌های بالای تعمیر جلوگیری کرد که عیب به سرعت برطرف شود. ولی اگر نیاز به واشر سرسیلندر دارید می‌توانید از طریق محصولاتی که خانه سرسیلندر در اختیار شما قرار می‌دهد، این قطعه را خریداری کنید. در صورتی که نیاز به دریافت قیمت واشر سرسیلندر دارید؛ می‌توانید با بخش پشتیبانی ما در ارتباط باشید تا کارشناسان فروش ما به روزترین قیمت واشر سرسیلندر را در اختیار شما قرار دهند.

دوام واشر سرسیلندر خودرو چقدر است؟

واشر سرسیلندر خودرو به مرور زمان در معرض ساییدگی و پارگی شدید قرار می‌گیرد. عوامل مکانیکی حرارتی و شیمیایی می‌توانند روی آن تاثیر گذار باشند. اختلاف دمای چند برابری و عوامل دیگری مانند گذشت زمان می‌تواند به ساییدگی و پارگی آن منجر شود. اما در کل بسته به نوع ماشین دوام این واشر را می‌توان به چند صد هزار کیلومتر کارکرد نام برد که این نشت و نقض پیدا کردن به تدریج رخ می‌دهد و از طریق بی نظمی در روغن و آب می‌توان علائم آن را مورد بررسی قرار داد. البته زمانی که چنین مشکلاتی به وجود می‌آید باید به سرعت برای برطرف کردن آن اقدام کرده چون در صورتی که نتوانید آن را در مواقع مورد نیاز برطرف کنید، ممکن است مشکلات بیشتر و جدی‌تری را برای موتور خودرو به وجود آورید.

 قیمت واشر سرسیلندر چقدر است؟

با توجه به نوساناتی که در این حوزه وجود دارد نمی توان به طور دقیق رقمی را در حال حاضر مشخص کرد و برای این که بتوانید قیمت‌های دقیقی را در اختیار داشته باشید نیاز است تا با بخش پشتیبانی مجموعه ما در ارتباط باشید. آن‌ها می‌توانند جدیدترین قیمت‌ها را در اختیار شما قرار دهند و در کنار آن مشاوره رایگانی را دریافت می‌کنید که می‌تواند به شما کمک کند تا روند خرید را به شکل بهتری انجام دهید.

زمانی که شما از خانه سرسیلندر محصولی مانند واشر سر سیلندر را خریداری می‌کنید مزایای بیشماری را دریافت می‌کنید که یکی از این مزایا امکان ارسال رایگان است. یعنی شما تنها هزینه اصلی قطعه مورد نظر را پرداخت می‌کنید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه پستی نیست. در کنار آن ما پشتیبانی ۲۴ ساعته را برای شما در نظر گرفتیم که هر زمان با سوال یا مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تمامی محصولاتی که توسط مجموعه ما به فروش می‌رسند دارای تضمین کیفیت کالا هستند و می‌توانید خرید را با خیال آسوده انجام دهید.

 جمع بندی

در این مقاله سعی شد تا به بررسی واشر سرسیلندر و همچنین قیمت واشر سرسیلندر پرداخته شود و اطلاعات جامع و مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. همان‌گونه که اشاره کردیم شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در دسترستان قرار گرفته با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید و از آن‌ها مشاوره‌ای را در این زمینه دریافت کنید و همچنین به قیمت‌های جدید و به روز دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *